onsdag 18 april 2012

Lekt med färger

Jag lyckas sitta och pyssla lite mellan korta promenader, ligga i soffan och vila. Fick ett tips om en utmaning hos Scrapgalen där man skulle göra en sida i en Art Journaling bok. Så här blev min, det blev inte som jag tänkt mig från början:


Jag har goda vänner omkring mig som jag behöver just nu. Det är när det känns lite jobbigt som man ser vilka som är en nära. 



Några fler detaljbilder:





Nu måste jag skynda mig, ska träffa in personliga tränare i bassängen, kanske det finns nåt jag kan göra trots mina knän.
Ha det gott!!
Kramar Carina

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Så snyggt i milda fina färger!! :) Jag gillar alla cirklarna, färgerna och din text. Jag undrar, vad är det vita som du lagt på? (på en bild ser det ut som genomskinlig akrylfärg men på en annan som något med glitter)
Jag har också börjat med art journaling och det är superroligt, jag har snart gjort min andra "bok" klar och det börjar bli dags att göra i ordning en ny. hihi Detta är mycket roligare än att göra kort! ;) Ha det så bra och krya på dig.
Kramar från Lena

frubards pysselkök sa...

Det blev ju hur bra som helst! Superduper läckert!!! Och jag tar åt mej det du skrev om goda vänner,för det ska du veta att du ger igen tusenfalt!!!

Kramar till dej och dina onda knän...