lördag 7 april 2012

Härligt med vårsol och korvgrillning

Idag har det varit helt underbart väder! Har varit ute först på prommenad kl 9 imorse, sen har vi varit ute till kl 15 tror jag. Grillade korv och en banan till lunch. Det var lika fint väder igår, bara en aning kallare. Nu ska jag jobba i tre dagar så jag har passat på att njuta av min ledighet.

Här har jag gjort ett krya på dig kort till Skrotboken. Vi skulle använda oss av sjukvårdsrelaterade saker på vårt alster. Och jag fick massor av idéer, inte svårt när man jobbar som sjuksköterska. När jag skulle göra mitt kort hittade jag inte så mycket här hemma, inte ens ett plåster hade vi. Jag hittade en steril kompress som jag stämplade två fjärilar på och sedan målade. 


Nu har jag även fått ordning på mitt internet så jag kan sitta i mitt pysselrum och skype pyssla. Det har varit lite halvtaskigt på den fronten. Det är ju så trevligt med sällskap när man pysslar.

Ha en fortsatt skön påskledighet!
Kramar Carina


Inga kommentarer: