fredag 13 april 2012

Från häxa till modell

Ja då var man sjukskriven igen. Varit hos både sjukgymnasten och doktorn och båda tyckte nog att jag skulle vila. Det blir svårt när man får höra att träning får göra ont, man tränar efter det dom säger att jag ska göra. Sedan att man får skitont och söker hjälp. Sjukgymnasten säger att jag ska glömma allt vad han har lärt mig om träning när man har artros. Nu får träningen inte göra ont helt plötsligt. Jaja, två deppdagar men nu känns det bättre. Tur man har goda vänner som stöttar och peppar en. Maxdos av olika piller, vila, röntgenremiss skickad och en sjukskrivning första veckan heltid och sedan halvtid. Det blir säkert bra.

På lördag har Pysselhäxorna träff, det ser jag fram emot. Pysselhäxorna har en månadsutmaning där man skulle inspireras av en bild och ordet Blåkulla. Så här blev mitt bidrag:


Jag och Anna var modell för en dag och det var riktigt trevligt! Det ville jag föreviga och gjorde det på deta sätt, gillar art journaling och tänkte det passar super. I forumet skrev jag från häxa till modell. Och om jag inte minns fel har Anna sin stuga i Blåkulla.

Ha en skön helg! Sj'lv blir det nog mest soffläge idag.
Kram Carina

1 kommentar:

Växelhäxan från norrland sa...

Tjusigt det blev! Krya på dig!