söndag 4 mars 2012

Min inspiration är tillbaka!

Vad helgen går fort! Jag tyckte nyss det var torsdagkväll och att jag hade en lång helg framför mig att bara vara på. Igår var jag på en supertrevlig träff med Pysselhäxorna och fick en massa smart förvaringstips.  Mycket skratt blev det också. Och jag påbörjade en beställning som jag gjorde färdigt på kvällen hemma. Det är så roligt att leka med färger! Påbörjade även ett annat projekt, ska prova använda plastfolie tillsammans med färg för att få en annan effekt. Det tipset hittade jag i Skrotboken. där kan man få många bra ideér. Nu blir det strax källaren och mitt pysselrum, kanske lite Skypepyssel till och med. Jag är ingen skidåkare, tror nog det är många som åker skidor idag. Här är i alla fall albumet soma jag gjorde:











Ha en skön söndag!
Kram Carina

3 kommentarer:

Agneta sa...

Åh så bra den blev!! Nu har jag världens personligaste och genomtänkta present till min väninna! Du är inte bara bra på att pyssla Carina, Du är bra på att fånga tanken bakom gåvan. Tack!
/Agneta

miapia74 sa...

Se så fin den blev. Fin tanke att ge till någon och fantastiskt att få.

Linda, Inez, Drömma sa...

Boken blev jättefin och jag blev jätteglad för presenten!

Mvh Du Linda