onsdag 16 november 2011

Min layouter från pysselhelgen

Då ska jag visa layouterna jag gjorde i helgen. Första är en utmaning där man skulle använda sig av scrapkitet och en skiss:

 

Nästa är en layout där man skulle inspireras av hösten. Här har jag använt mig av Distress Stains och färgat in ett papper i oranga färger för att sedan stansa ut ett gäng löv. Så här blev mitt resultat, som jag fick ett första pris med:


Min sista layout är efter en skiss. Så här blev mitt bidrag, mitt andra första pris:


Lite pyssel på kvällskisten kanske det blir nu. Ha det gott!

Kram Carina

4 kommentarer:

Hozzan sa...

Mycket fina dina alster och dessutom så är de ju ännu finare i verkligheten!

Kramen

Marie sa...

Härliga layouter!
Gillar de höstiga fina färgerna.

Lene sa...

Så härliga LO. Färgerna är ju så snygga!
Kram lene

Liza sa...

Dessa har jag inte ens hunnit se i verkligheten, tokfina som vanligt! Att modellen är galet söt förvärrar ju inte lo'n direkt :-D