söndag 11 september 2011

Ett enkelt bröllopskort

Ja då har jag jobbat två veckor i en annan verksamhet än vad jag är van. Trött blir man i huvudet, dagarna går fort och på eftermiddagarna/kvällarna har jag i stort sett sovit när jag kommit hem. Jag måste väl bli van snart... Undersköterskorna där har lovat att ha överseende med att jag frågar flera gånger. Men det är kul att lära sig något nytt.

Tänkte jag skulle visa ett kort till ett brudpar som jag gjort för ett tag sedan. :
Jag gillar formen på detta hjärta, har använt den vid flera tillfällen. Och det har varit några bröllop i sommar. Sakta men säkert börjar pyssellusten smyga på en. Till helgen blir det Skellefteå på lördag, det ska bli riktigt trevlig. Maken håller på att förbereda med extraljusen på bilen. Kan behövas när vi ska hem på kvällen.

Nu ska jag smyga ner i källaren och försöka få någon slags ordning i mitt pysselkaos. Kanske jag hittar något bra som jag har glömt bort...  ;o)

Ha det gott!
Kram Carina

1 kommentar:

Lene sa...

Hej Carina!
Det är jättesnyggt, gillar modellen på kort och det är så snyggt som du gjort med blommorna!
Ha en bra dag!
kram lene