fredag 23 september 2011

Äntligen fredag!!

Ja då var det äntligen fredag, och jag fick helg redan igår! Helt underbart... Idag ska jag få besök av en kompis som jag gick sjuksköterske utbildningen med. Det ska bli trevligt att träffa henne, det var längesedan.

Då tänkte jag visa mina sista alster från träffen i Skellefteå, och det är två kort. Den första blev en miss efter en skiss. Jag gillade skissen då det var en cirkel med, jag bara älskar cirklar! Jag började skära ut i kortet eftersom jag fick en idé direkt. Men när jag gjort det upptäkte jag att man skulle göra kort! Då fick det bli så här i stället.


Fotografiet är taget på baksidan av vårt hus där vi eldade och drack irish coffe. Nästa kort var till en utmaning där man skulle använda garn, band och tråd var inte tillåtet. Ett andra pris blev det för detta kort som gjordes på 20 minuter, strax innan inlämningstiden var ute. Jag jobbar bäst i press. 




Nu är det bara en vecka kvar till jag ska upp till Piteå på träff med Kikki. Så trevligt det kommer att bli att få umgås med hemme en hel helg!! Nu önskar jag er alla en skön helg!!
Kram Carina

2 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt underbara kort du gjort!
Trevlig helg!
Kram Ann-Charlotte

Lena B E sa...

Hej vännen!
Jag kan inte annat än hålla med Ann-Charlotte, helt underbara kort!! :)
Vilken lyckad och kul ide att skära ut glaset och ha elden i bakgrunden, supersnyggt!! :)
Ha det så bra vännen och ha så trevligt med Kikki, hälsa henne från mig.
Kramar från Lena