onsdag 8 december 2010

Har visst fått ask-mani....

Det har inte blivit mycket tid vid datorn. Den är numera nästan alltid upptagen sedan dottern kommit hem från Usa. Det pratas med killen "overthere", även jag har sett och hört honom... Sedan har jag nu fått börja med en ny medicin mot min doftallergi så jag är så fruktansvärt trött. Det ska väl ge med sig när man ätit den ett tag hoppas jag... Med dottern från Usa kom ett paket med pyssel, rikigt kul! I den var en väska som underlättar vid olika tillverkningar, bla askar, kuvert coh väskkort. Och det är så kul att göra askar! Har gjort några med denna underbar grej, Ulimate Pro.
Här visar jag ett gäng askar som jag gjort och sålt, dom blev populära:



Nu ska jag gå och vara socoal med min dotter, har suttit och gjort de nödvändigaste "måsten" vid datorn. Ögonen orkar inte riktigt mer... Ha det gott!

4 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Alltså vilka superläckra askar!!! Du är en riktig fena på att göra askar :-)
Ser fram emot att äntligen få träffa dej!!!

Kram // Kikki

Britt-Inger sa...

Dom är underbara och jag blir så inspirerad av dig och dina askar...och jag har inte H linjen ;)
Tack för dina värmande ord :)
Hoppas Ni (Kikki och du) får en jätte trevlig helg.
Många kramar, din vän.

Lena B E sa...

Åååh så vackra askar du gjort!! :) Även ljusen här under är helt underbara!! :)
Hoppas du piggar på dig snart så du orkar med julen, och hoppas att du kan bli lite bättre med den nya medicinen. :)
Jag vill önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med julkramar från Lena

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefina askar som du har gjort..