torsdag 8 april 2010

Borta bra men henna bäst!

Då var man hemma igen och har jobbat några dar sen utflykten upptill Porjus. Där var det snö!!! Trodde dom visste där uppe hur man skottar, men tio meter höga snöhögar i korsningarna... Lite risk för en olycka, såg nämligen inget i korsningarna.
Jag ville hälsa på tre goda vänner när jag var i Porjus. De två sista gångerna vi var dit hann jag inte det. Jag gjorde dom en varsin korg som jag fyllde med lite god choklad. Beskrivning till dessa korgar finns här.







Det blev tre trevliga besök! Synd bara att man inte har så mycket tid när man åker upp bara över en helg. Skulle vilja träffa dessa personer oftare, dom bor alldeles för långt bort.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för att först åka och träna och sedan till jobbet. ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Tjingeling! Dom var jättefina korgarna. Måste nog prova att göra en. Det såg inte allt för invecklat ut, så det kanske blir mer än en...

Ha det så gott // Kikki

Britt-Inger sa...

SAGOLIKA!!!!!!
Nu snart är det helg eller hur??? Två timmar till om det går som du hade tänkt ;);)
Kram, Britt-Inger