fredag 1 januari 2010

2009 års layouter

Har har gjort en del layouter under året och här tänker jag visa de 10 som jag gillar bäst själv. Den första har jag gjort med ett kort från förr och nu. Det gamla kortet syntes inte där det stod, då tänkte jag att jag gör en layout av det:



Jag gillar runda former, här kommer en av de som jag gjort rund . Den var till en utmaning hos Stellas. Dessa färger tycker jag om:



Här är en layout på min bäste vän! Saknar henne....



En härlig bild på min mans barnbarn. Var såklart tvungen att göra en layout av den, även här med en cirkel:



Ytterligare en rund layout med cirklar. En bild på mig när jag var liten:



Dessa papper bara älskar jag! Med denna layout vann jag på en träff i Övik. Temat var Höga Kusten bron, och jag hade ett fotografi med mig på den... Taget med kameran när jag åkte bil, genom bilrutan:



Jag gillar att ta annorlunda kort, och ännu roligare när man kan göra nåt av dom. Denna gjorde jag när jag satt på en mässa och sålde alster. Det är roligt att visa vad man gör också:



Här är barnbarnet igen! Med denna vann jag en skisstävling hos Pyssellyckan:



Här är ytterligare ett annorlunda kort. På pappret som layouten är gjord på finns en fin text som passar in på modellen på bilden.



Och till sist en rund layout igen:



Det är ju inte alla layouter som jag gjort under året men några av dom som jag tycker om.

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Alla är så snygga LO. Alla är favoriter!!!!!
Kramen.

A'laEmmeli sa...

Hej Carina och tack för din fina kommentar på min blogg, den värmde. Kul oxå att jag på så sätt hittade till din blogg fylld av inspiration och underbara LO's - kommer säkert tillbaka och kikar lite mer framöver!! Ha det gott! Kram Emmeli