tisdag 13 oktober 2009

Mer alster från helgens pyssel

Här kommer resten av alstren jag gjorde på vår trevliga träff i lördags. Dessa underbar jukpapper från Bo Bunny har jag använt till alla dessa alster. Först två kort:




Sedanen layout från förra julen, andra gången min mans barnbarn träffar tomten (första gången var hon bar ett par veckor):


Och till sist har jag gjort en ask som var otroligt rolig att göra:


Den fyllde jag med choklad!!! Utmärkt present att ge bort.
En kort beskrivning på vad jag använt för material hittar du här. Ha det gott!!

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh å jättefina julkort och lo´n är helt gudomligt fin, asken likaså och chokladen så fantastiskt god!! Såklart du får spara texten till ett kommande tillfälle, fick den av en bloggvän som i sin tur hade hittat den på nätet. Hoppas allt är bra och att du får en underbar vecka. Många kramar från Lena

Anne Bente sa...

wawwwwww hvor er det bare super flot det hele.