tisdag 20 oktober 2009

Layouter från Övik

Nu har jag tagit kort på mina bidrag från träffen i Övik. Börjar med att visa mina layouter. Den första vann jag första pris med!! Man skulle inspireras av en bild på Höga kusten bron, jag hade en del kort med mig och detta kort var med bland dom. Snacka om tur:



Detta är skapat av scrapkitet som man fick köpa:




Denna layout då skulle man skapa en titel från orden High Coast Scrap pysselträff, varje bokstav fick bara användas en gång. Älskar detta kort på Maiken när vi är ute på promenad hon och jag i somras. Ordet tripp kom jag på ganska fort men sedan blev det stopp. Tack gulle dig Camilla för solen!

Denna layput är gjord efter temat vänskap. Vad passar då inte bättre än Maiken och morfar vilandes under ett parasoll i solen?
Jag gjorde denna layout efter en skiss. Maiken gillar att bada i vårt bubbelbadkar! Den som sett mitt badrum ser att pappret som är under fotografiet passar perfekt för ändamålet:
Den sista layouten gjorde jag efter temat 10 pärlor, varken mer eller mindre. Man skulle med andra ord ha med exakt tio pärlor på sitt alster.


Jag gjorde även två kort och en chokladask, det får bli en annan dag. Ha det gott!!

4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Dom är helt sagolika dessa LO...Så vackra.
Kramar.

Annica H sa...

Helt otroligt fina Lo´s! Det enda jag inte förstår, är du hann göra alla på träffen! Helt fantastiskt jobb! :)

Joy sa...

Grattis till vinten. Hur hinner du med sååå många kvinna??!!

Kram M

Joy sa...

Glömde...fantastiskt fina är dom också :-)

Kraaaaaaaaaaaaaaaam