lördag 25 juli 2009

En trevlig pysselträff på altanen

Igår när jag vaknat skickade jag ett sms till min kompis och frågade om hon var sugen på vin och pyssel. Blev så inspirerad av träffen hos Nettan på torsdag så jag ville bara fortsätta. Hon skulle bar packa, på en timme var dom här! Och vi pysslade och pysslade.... På bilden är klockan nog två på natten:



Vi satt ute på altanen i regnat och hade det riktigt trevligt! Detta hann jag göra:



Allt blev inte helt klart, visar närtrmare bilder sedan... Nu ska vi dricka kaffe och kanske pyssla vidare en liten stund, ska ju göra palt idag också...

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Men så supermysigt ni hade det!
Och vad mycket du hann (som vanligt) ;D
så fina gjejor du gjort, jag gillar verkligen utviket, men jag skulle nog plottra ihjäl mig, och det skulle aldrig gå att stänga *fniss*
kram kram och ibland önskar jag att jag vore kastad till Vännäs!

Lena B E sa...

Så mysigt ni verkar ha haft, vad kul!! Åh vad mycket du hann med!! :) Wow så läcker den tredubbla Lo´n är!! Helt fantastiskt, en sån har jag aldrig sett förr. Är det samma princip som med ett diamond card (eller vad dom nu heter)? Var till Birsta och Panduro igår, åh vilken lycka att få gå bland scrappsortimentet och välja saker. Så kul att få se papperen i verkligheten innan jag köpte dom, mot att handla över nätet. Höll på få en smärre chock när jag kom till kassan, notan gick på dryga 1200 kr, å jag som inte tyckte att jag köpt så mycket. *skrattar* Det var första gången jag köpte scrapsaker i butik, har annars bara handlat på nätet. Dit ska jag igen, var så säker! ;) Ha en jättetrevlig helg. Kramar från Lena

Anette sa...

Vad mysigt med altan scrapping ;)
Så fint albumet blev!!
Keam Anette