fredag 12 juni 2009

En liten uppdatering

Jag ligger lite efter med uppdateringarna i bloggen... Det har varit mycket nu, och så ska man ju jobba heltid dessutom. ;-)

I onsdags efter jobbet åkte jag upp till Luleå för att köra min äldsta dotter till flyget på torsdag morgon kl.5. Hon ska till USA och vara där i tre månader. klart man vill krama på henne innan hon åker. Det börjad emed att strula lite redan på flygplatsen så hon hann bli nervös. Hon har aldrig flugit själv och nu skulle hon byta flyg både på Arlanda och i Chicago.

Sen åkte jag och två kompisar upp till Haparanda för att gå på Ikea, det var hur kul som helst. Då tyckte vi att är vi nu där uppe så ska vi såklart åka över till Finland. Sagt och gjort, efter att vi handlat klart på Ikea åkte vi över bron.

Tillbaka till Luleå och shoppa i olika butiker, och den sista var Biltema för att köpa lite tejp till pysslet(och andra saker min mans jobbarkompis beställde när han hörde att jag var där). Middag kl.20 på en restaurang med underbart god mat. Lite fotograferande med min nya kamera i parken utanför restaurangen, bilder kommer att droppa in eftersom i min fotoblogg.

In i bilen och sedan blev det hemfärd till Vännäsby. Jag kom innanför dörren 01.30 efter att ha packat allt ur bilen.

Nu till dagens uppdatering, några layouter från träffen i Umeå i maj. Först en med temat sol, jag valde att göra på en solros:



Nästa layout skulle man använda bokstäverna i Kristihimmelsfärds dag, kasta om bokstäverna till ett nytt ord:



Till sist en dubbel layout där man själv skulle vara med. Har inte så många bilder på mig själv eftersom det oftast är jag som håller i kameran. Det fick bli bildr när jag var liten:



Har massor kvar som ajg inte visat men det får bli en annan gång. Nu ska jag lägga mig på soffan ett tag.... Ha det gott kära vänner!

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Hejsan vännen! Låter som du varit ute på en toppendag! Härligt! :D Vilka vackra lo´s!! Jag gillar särskilt den med solrosen (så härliga färger) & den dubbla. Kramar från Lena

Maria sa...

Vilken dag du hade!
Lo är superfina. Stildag blir min favorit.

KraM