onsdag 27 maj 2009

Ett pris i helgen!!

Är hemma och sjuk.... Provar vara uppe lite för att se hur jag orkar, med betoning på lite... Måste bara visa en layout jag gjorde på pysselträffen i lördags. Denna tävling var på söndag så jag hade Anna som bulvan, eftersom jag jobbade på söndagen. Vi ses när jag kommer med priset på söndag sa hon där sent på kvällen. Jojo tänkte jag. Så här blev layouten som jag gjorde med tävlingskitet från Brunkullan:



På söndagkväll kom Anna med min layout och ett kort(som jag visar senare) och sa grattis!! Jag hade vunnit med denna! Glad blev jag förstås. Tack min bulvan!!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Va fin den va!
Kommer inte du i morgon då?

Krya på dig!

Maria sa...

Jag förstår så väl att du vann. Grattis!

Må du snabbt bli frisk!

KraM

Hozzan sa...

Men inte var det meningen att du skulle bli sjuk! Du måste lära dig att lita på vad jag säger, har jag sagt att du vinner så blir det så.

Krya på dig önskar
"Din bulvan"

Lena B E sa...

Grattis till vinsten!! :) Inte konstigt att du vann, Lo´n är jättefin!!
Krya på dig!
Kramar från Lena

Maria sa...

Hoppas du inte fortfarande är sjuk, inte i den här värmen phuuu.
Tack för kommentaren om korten, blir alltid glad :)

KraM

Lotta sa...

Tror man nog måste göra väskan större då, men bian är ju inte så stor. Får mäta den och se hur det kan lösas.