måndag 6 april 2009

Bilder v.14

Till vecka 14 valde jag dessa två bilder. Dom är tagna efter vägen upp till Luleå när jag skulle på träffen i fredags. Bilderna tog jag med min mobil när sonen körde. Fotade lite andra saker också med mobilen därför att jag tycker det är så tråkigt att bara "sitta rätt upp och ner" när jag åker bil. Jag är rätt fascinerad av broar, det finns så många fina. Jag har tänkt så många gånger att jag måste fotografera några, här kommer två som är tagna i farten:





Och ni som väntar på mina alster från träffen får vänta en dag till. Nu är det kväll och jag är trött... ;-)

1 kommentar:

Lena B E sa...

Vilka fina foton du tar, du måste ha en jättebra mobil, om du får såna här bra bilder med den!! Men det viktigaste av allt är ju att du är en sån jätteduktig fotograf!! :) Du gillar ju djur och natur, eller hur? Jag kan tipsa dig om en annan bra sida, den finns i min bloglista å heter Engströms foto, det är en gammal kompis till mej som också är en duktig fotograf. Kika in där och titta på hennes insekter, dom borde ligga i hennes galleri. Synd för mej att jag inte har åtminstone lite av eran begåvning. ;) Massor med kramar från Lena