torsdag 5 mars 2009

Två kort

Jag börjar pigga på mig lite så att jag orkar vara uppe längre stunder, peppar peppar.... visar nu de två korten jag gjorde på träffen i Rödåsel. Den första är efter en skiss. Nä4r jag gjort kortet färdigt såg jag att man skulle ha med vissa saker också, så det var bara att försöka få dit dom...



Det andra kortet gjorde jag bara för att få prova de underbara stämplarna från Joanna Sheen. Dom finns hos Nettan att köpa:



Det var allt för denna gång... Åter till soffan...

4 kommentarer:

Kamilla sa...

Nämen...stackars dig, du måste krya på dig nu!!!
Vilka underbara kort du har gjort!
I looove dem!

Hozzan sa...

Det verkar som om det var mer än mina tips du fick med dig.Krya på dig!

Anonym sa...

Söta kort båda två. Dom små rosorna är jag svag för och jag tror att jag kommer att hitta dom på scrapmässan i Gbg i helgen.
KraM

Lena B E sa...

Ooooo så vackra kort!! Bladen på det översta, är det "riktiga" blad? de ser så otroligt naturliga ut!! Du är väldigt duktig på det där med vintagekort!! Dom blir så enormt fina!! Krya på dig, hoppas du blir frisk snart! Massor med varma krya på dig kramar från Lena