söndag 22 februari 2009

Vecka åttas bilder

Mina veckobilder vecka åtta går i firandets tecken. I början av veckan har jag köpt diverse ljustillbehör på Parrafin inne i Umeå. Jag och två pysslare i Vännäsby tänkte uppvakta Nettan då hon hade öppet hus i torsdags. Ena pysslaren gjorde kortet, den andra dekorerade en chokladask och jag pysslade med ljusbrickan. Allt tänkte vi skulle gå i rosa eftersom Nettan gillar rosa... Jag dekorerade ljuset med diverse blommor och änglar, kortet och chokladasken fick samma dekorationer av mina pysslande kamrater. Kortet och asken har jag tyvärr inga bilder på, men så här blev ljusbrickan:





Sedan slogs hela brickan in med cellofan:



På fredag firade jag min käre man femårig bröllopsdag. Då tänkte vi grilla på altanen men det var 20 minusgrader kvällen innan, så det blev inget med det. Vi lagade annan god mat med gott vin till och en god efterrätt. Jag köpte dessa rosor till honom:



Han kom hem med tulpaner till mig, dom var så fina!!

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Ooooo vilka vackra rosor!! Ååååå vilken fin ljusbricka du gjorde till Nettan!! Vad glad hon skulle bli!! :D Kramar från Lena

Kamilla sa...

Omg vilken fiiin bricka :D
Urtjusiga rosor!!
Kram kram