torsdag 26 februari 2009

Tips på förvaring...

Fick ett superbra tips av min DT mamma Nettan om en bra förvaring:



Jag gick till Clas Ohlson och köpte denna för 98 kr. Nu har jag mina brads i den, hur bra som helst och lätt att ta med på träffar... Fick då ett gäng med röda lådor till övers... Fick ett annat superbra tips av min DT pappa Åke. Vi pratade om bandförvaring, att man kunde ta en låda och borra flera hål i och trä ut banden igenom. Jag är rädd för att det blir en enda röra i lådan och att banden tjorvar ihop. Då tipsade Åke om detta:




Sagt och gjort. Min man borrade två hål i vid varje fack plus ett på utsidan vid varje fack. Superbra till banden! Tack för bra tips mina DT föräldrar!!!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

OOOh så smart :D
verkligen fiffig bandförvaring!!! Måste köpa och borra jag me ;)

Anonym sa...

Tack, om vi ses nästa vecka får du se hela skapelserna live.=)
Vilka bra idé på bandlåda Åke kom med, den ska jag fundera på om den skulle kunna passa mig med, hade en annan på idé i tankarna, men jag får nog fundera lite till.
Hoppas ni får en trevlig helg.