fredag 9 januari 2009

Första veckan efter julledigheten...

Den andra veckans fotografering som jag fått idén från Stefan Nilsson , att fotografera varje vecka något som är specifikt för den veckan. Det resulterade i dessa bilder. En aning dåligt ljus i mitt lilla kryp in på vindan...



Jag har ju varit ledig i tio dar så det blev en del mediciner att fixa...



En del framför datorn och ordna med dosrecept och en del ringande i telefonen (som ligger nedanför datorn) för att fixa olika saker. Sen har jag naturligtvis varit en hel del runt på mina småboenden som jag ansvarar för. Det var min veckas stora sysselsättning, så blir det när man varit borta ett tag. Jag har somnat gott på kvällarna..... Ha det gott!!

1 kommentar:

Kicki sa...

Hejsan på dig, hoppas julen har varit bra!

Jag har ngt åt dig i min blogg! ;-)