söndag 25 januari 2009

Ajja Bajja

Här kommer första layouten jag gjorde i torsdags på kvällsträffen hos Nettan. Ett roligt kort på min mans barnbarn, det ser ut som om hon säger ajja bajja. därför kallade jag layouten så.



Det bruna prickiga pappret är Websters page, ett annat papper med små gröna prickar och streck på (från min spillåda) under kortet. Det pappret har jag knölat till lite... Hjärtat i vänstra hörnet är på pappret som jag skurit ut lite av så att jag fick under kortet. På hjärtat har jag duttat ett slags 3D lack, Sepia Accents
För att rubriken skulle synas målade jag lite akrylfärg på pappret, även på kortet nere i hörnet för jag tänkte skriva hennes namn där. På höger sida har jag tvinnat lite garn och satt två gem med filtblommor på. Nere till högerhar jag knutit floss och i ena änden har jag knutit fast en clown (tror jag det ska föreställa).

Tack och hej!

1 kommentar:

Lena B E sa...

Jättefin LO!! Vá gullig hon är lilltjejen!!! Grattis till awarden!! Kramar