söndag 28 december 2008

Några julkort

Äntligen ledig efter att ha jobbat julen! Jag har hunnit vara till Luleå och kramat på alla mina barn, mycket trevligt. Sedan överraskade jag min man med en natt på hotell i Luleå så att vi inte behövde åka tillbaka samma dag. Det var också trevligt, med bastubad, pool och öl i bastun. För att inte tala om hotellfrukosten... nåväl, nu är jag hemma igen och tänker visa några kort jag gjort.

Det har ju börjat ramla in julkort, och jag har inte skickat ett enda i år. Fick sätta mig och göra några, vilket öde med tanke på pysselabstinensen... ;-)
Det första kortet blev detta, beskrivning finns här:



Sedan blev det lite av massproduktion:




Trevlig fortsättning på det som är kvar av året!!!

1 kommentar:

Lena B E sa...

God fortsättning. :)
Superfina julkort!! Du är så duktig! :D Ooooo vilken söt ren, var kommer den ifrån? Kram