torsdag 11 december 2008

En strut

Jag har gjort strutar.... Började på träffen hos Nettan men blev inte klar med dom där. Till denna har jag använt pappret Flair Design Paper - Merry Little Christmas - Merry Berries. På det vita på parret har jag använt stickles waterfall. Blomman är från Quic Kutz, Poinsettia, som jag har chalkat med olive pastell och använt stickles waterfall på bladen. Sist på blomman och bladen har jag använt UTEE. Jag har knutit igen upptill med ett organzaband, prickigt moss och längst ut i ena änden på bandet har jag knutit Jul Stickers med reliefmönster.




Allt material finns i butiken....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur snyggt som hellst!
Borde kanske göra nått med mina strutar jag med =)

Kika in här: http://blogg.coffeeaddicted.se/?p=530

Anonym sa...

Supersnygga!!