lördag 22 november 2008

Är så sugen på att pyssla.....

Nu är jag så sugen att pyssla!! Har inte gjort det på ett tag, var i torsdags på pysselkväll hos Nettan och det var sååå trevligt som alltid! Det var vad jag verkligen behövde, en trevlig kväll med underbart trevliga människor och få göra det som är sååå roligt, nämligen klippa och klistra. Och sent blev det, tiden gick fort när vi hade roligt!

Min käre make ska hjälpa olika folk i helgen så varför ska jag sitta hemma själv? Bestämde mig i sista minuten för att åka på pysselträff i Vännäs. Det ska bli så roligt att träffa pysslare! Började med ett litet album när min syster och jag var till Tunisien. Glömde helt bort att packa men nu har jag äntligen packat klart och klockan är bara ett... Dax att sova en stund så att jag orkar vakna imorgon. Återkommer sedan med vad jag åstadkom på träffen.... Tjingeling...

Inga kommentarer: