måndag 24 november 2008

Alster från träffen i Vännäs

Här kommer mina alster från pysselträffen i Vännäs. Första utmaningen skulle innehålla dessa saker: minst tre mönstrade papper, filtdekoration av något slag, band, metalldekoration, punchinella, blommor, chipboard , stämpelmotiv, öljetter. Jag bestämde mig för att dekorera en trekantig tobleroneask och så här blev den:


Blommorna klippte jag ut från ett papper och använde UTEE på:
Nästa utmaning var en kortutmaning och det skulle gå i julens tecken. Enda regeln var att kortet måste innehålla stjärna/stjärnor av något slag. Jag valde att ta papper med stjärnor på:

Nästa var en utmaning där man skulle ha fyra i rad. Jag valde först en rad med hjärtan, spets, knappar och stickers:



Sedan gjorde jag en till och använde raden med floss, hjärtan, akrylfärg och chipboard:

Nästa utmaning var en lift och då skulle vi lifta denna bild som Nathalie Leonelli gjort:

Och så här blev min:

Till sist skulle vi göra ett kort med 3D effekt. Hade då ontom tid så jag hastade ihop ett:

Det var en trevlig träff med trevliga pysslare. Hade så roliga människor vid mitt bord, det var en del skratt. Och på lördag är det dax igen, hos Nettan. Brukar vara riktigt roligt!

Inga kommentarer: