onsdag 1 oktober 2008

Mina bidrag från pysselträffen!!

Jag har ju varit på pysselträff i helgen och nu äntligen får jag in mina alster i bloggen. Det var olika utmaningar hela helgen. Först visar jag fem kort jag har gjort:



Dessa fick jag pris för:

Denna gjorde jag till hösttävlingen hos Brunkullan och vann med den där:

Sen hann jag även göra fyra layouter, den första vann jag med:


Detta kort har jag inte gjort på träffen, men var bara tvungen att göra igårkväll efter en shoppingrunda hos Netttan:


Tack för titten....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort! Som alltid :)
kram Annika

Kicki sa...

Åh, vad jag gillade det röda kortet längst ner!!

Grattis till fina alster och vinster!! :-)

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Annica H sa...

Så otroligt produktiv du har varit!!! Jag lär inte få till så mycket på vår träff... Jag är SÅ långsam!
Jättegrattis till vinsterna, bra jobbat! :)
Kram Annica H

Anonym sa...

Helt underbara kort och LOs!!
Grattis vinsterna!!
Fantastiskt vad duktig du är!!!