torsdag 21 augusti 2008

Min vecka

Jag är så trött, känns som om jag jobbat två veckor i sträck! Först jobbade jag förra helgen fredag, lördag och söndag. Efter jobbet på söndag åkte jag direkt till Luleå med min äldsta dotter, hjälpte henne flytta in ordentligt. Hela måndagen (min lediga dag) gick åt till det, var hemma ca 21.30 och sen har jag jobbat hela veckan. Det känns inte som jag varit ledig nåt! Och särskilt inte när man åker 6.50 på morgonen och kommer hem strax efter 17 på kvällen... Har somnat som en klubbad i soffan alla kvällar, utom ikväll. Satte mig och började på en layout, har ju massor med ideér men ingen ork! Nästa vecka flyttar jag nästa dotter på måndag, konstigt det kommer att bli... Tänkte mig då en pysseldag på torsdagkväll och hela fredagen. Jag får ev. sällskap i pysslandet och det är kul! Nu ska jag krypa ner i mitt härliga badkar med bubblor, sen kanske det är gonatt....

Inga kommentarer: