fredag 4 april 2008

Imorgon bär det av mot Luleå!!

Har packat mina pysselsaker i onsdags. Ska packa sängkläder och mitt paket från the Nook som kom idag, sen ska jag väl sova lite. Ringde och fick koden dit vi ska bo eftersom vi kommer dit när dom har stängt. Imorgon bär det av till mässan i Luleå med träff och allt, åker halv sju imorgonbitti. Ska bli hur kul som helst!! En hel helg för mig själv och mitt skapande, ser verkligen fram emot det. Tittar ut genom fönstret och ser att det snöar, typiskt när vi ska köra 27 mil. Hoppas det slutar till imorgon. Men det spelar egentligen ingen roll, jag ska få göra något kul!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hade en skön inspirerande helg! Kram// Annika

Teamjes sa...

Hoppas du haft en härlig kväll, vad mycket fint du gjort både kort och layouter !!!