fredag 30 november 2007

Omtänksamma människor

Det finns några omtänksamma människor här i världen. Har varit hemma några dagar för att jag är sjuk.
Av en kompis fick jag två uppmuntrande kort i brevlådan som hon knåpat ihop själv. När jag såg det fick jag mig ett gott skratt.

En annan kompis ringer varje dag för att höra hur det är, ibland flera gånger... Tack för att du finns!!

Jag har fått en jättefin väska som är helt i min stil av en pysselkompis som hon hade gjort och ett fint kort. Är med i en stickswap där vi ska skicka saker till varandra och denna gång var det något vi gjort själva. I kortet skrev hon så fina ord som värmde särskilt idag. Och henne känner jag inte ens!!

Några andra krya på dig hälsningar har jag också fått och det känns trevligt att någon bryr sig när man känner sig vissen.

Jag får ju inte glömma min man som ringer flera gånger om dagen från jobbet, fixar och donar när han kommer hem bara för att jag ska ha det så bra som möjligt! Det är inte dumt med dessa omtänksamma människor.....

Inga kommentarer: