söndag 14 oktober 2007

Några kort på pysselträffen i Umeå

Nu har jag varit hemma ett tag efter en supertrevlig helg i Umeå på träff. Det var många trevliga pysslare som samlats på en skola där det fanns gott om plats. Många ideér får man när man träffas så där. Som vanligt blir jag så inne i mitt pysslande så jag gick inte runt så mycket som jag slulle vilja och prata med andra. Och kaman har legat i min väska hela lördagen utan att ajg tog något kort. Fotade lite på söndagen men då var vi inte lika många där. En del shoppande blevdet också förstås.

Det blev några kort gjorda på pysselträffen, det första här är en utmaning där kortet bara fick ta en halvtimme att göra. Så här blev det:


Det blev några julkort också...


Köpte ett sånt fint papper med kottar på...


Köpte även en fin julstämpel.....

Inga kommentarer: