söndag 14 oktober 2007

LO´n gjorda på pysselträffen i Umeå

Denna LO började jag med hemma men körde fast. Klurade på pysselträffen i Umeå i helgen och till slut blev den klar. Bilderna är tagna i Jaurekaska i våras när vi var där och skulle köra skoter.


Denna var en av utmaningarna på träffen, vi skulle göra en LO på en halvtimme. Så här blev resultatet. Bilderna är när jag och tjejerna var i Stockholm i somras i tre dar och bara gick, åkte tunnelbana, gick lite mer.


Detta var också en utmaning som skulle var en LO eller något vallfritt som temat var idol. Kortet är taget när vi hade inflyttningsfest när vi flyttade till huset och föreställer min man och svåger. När jag ser detta kort tänker jag alltid på en gång när dom satt så här (det var ett annat tillfälle) och Micke säger till Olle att Olle är hans idol.

Inga kommentarer: