onsdag 25 juli 2007

Utflykt i det fina vädret


Jag förstår inte varför folk inte kan slänga det dom tycker är skräp där skräpet ska slängas... Varför ska dom skräpa ner på fina platser? Denna stol hör väl ändå inte hemma i en sjö...
Vi såg den inte först då det blåste lite, men när det blev vindstilla upptäckte vi stolen.






Denna blomma upptäckte vi när vi skulle gå ner på ett ställe och titta på en gammal badplats. Jag tyckte den var så fin i formen och hade så vackra färger, var bara tvungen att föreviga den på bild.






Blåbär är ju så otroligt gott... Svårt att fotografera, låg på marken och blev uppäten av mygg eller vad det nu var. Irriterande var det i alla fall när de små liven bet mig överallt.







Blåklockor gillar jag, har alltid gjort det. Dom är också svåra att fotografera tycker jag. Skärpan blir inte riktigt där jag vill att den ska vara. Men det är bara att öva mer....








Denna blomma vet jag inte heller vad den heter, men jag tyckte den var läcker. Kände för att fotografera den underifrån mot den blå himmlen (men det var något moln också)

Inga kommentarer: